Unguentul de arnica recomandat pentru varice

g3oflo
By g3oflo august 4, 2017 18:45
loading...

Story Highlights

  • Unguentul de arnica recomandata pentru varice

Related Articles

Unguentul de arnica recomandat pentru varice

Unul dintre cele mai vechi remedii folosite în problemele circulației sangvine deficitare, unguentul cu extract de arnică este extrem de apreciat pentru rezultatele sale.

Ajută la stimularea circulației la nivel local și facilitează întoarcerea sangvină spre partea superioară a corpului, totodată reduce dimensiunea venelor și inflamația.
Masajul picioarelor cu acesta unguent te va ajuta să relaxezi musculatura, fiind de un real folos în caz de luxații, vânătai sau leziuni superficiale.

Cum se prepară

Se bucură de proprietăți antiinflamatorii, tonifiante, calmante și poate reduce considerabil aspectul instetic al venelor prin simpla lui aplicare periodic. Masând pielea cu unguentul de arnică vei contribui la stimularea sistemului limbatic, responsabil cu transportarea și eliminarea toxinelor din organism. În felul acesta explicându-se contribuția sa la procesul de vindecare a pielii.

Tot ce îți trebuie pentru a prepara acest minunat unguent este:

2 linguri de ceară de albine, 2 linguri de unt de shea, 1 lingură de ulei de migdale, 2 linguri de ulei de arnică și o capsulă de vitamina E.

În primul rând trebuie să topești ceara de albine la aburi apoi să adaugi untul de shea și uleiul de migdale. Amestecă bine cu o paletă de silicon compoziția la foc mic. După ce s-au încorporat, i-a recipientul de pe foc și adaugă imediat uleiul de arnică și capsula de vitamina E. Lasă un pic să se întrepătrundă amestecul și apoi depozitează-l într-un borcan ce se închide ermetic până se solidifică.

Cum se aplică

După ce ai făcut baia de seară și te-ai băgat în pat i-a un pic din acest unguent în palme și masează picioarele cu ajutorul mișcărilor circulare până când se absoarbe în piele. Evită să îl aplici pe răni deschise.

După ce a intrat în piele ține câteva minute picioarele mai sus decât poziția corpului și apoi bucurâ-te de un somn bun. Dimineața nu te ridica brusc din pat, permite-ți câteva minute să te întinzi și să poată corpul să se dezmorțească.

Evită purtarea încălțămintei incomode, a tocurilor sau deplasarea pe teren accidentat. Dacă stai foarte mult pe scaun începe să faci câteva mișcări sau pași măcar odată la 45 de minute pentru a ajuta circulația sangvină. Sau poți opta pentru un scaun mai jos pe care să îți întinzi picioarele pe sub birou.

Nu uita să te hidratezi și să te relaxezi.

g3oflo
By g3oflo august 4, 2017 18:45

Abonare stiri

loading...







Save

Save