Simptomele deficientei de magneziu

g3oflo
By g3oflo ianuarie 22, 2016 08:27
loading...

Simptomele deficientei de magneziu

deficit_mineraleDaca va simtiti rau, sunt sanse mari sa va confruntati cu acumularea de toxine si un deficit de nutrienti. Atunci cand acesti doi factori fac echipa puteti fi siguri ca veti avea o perioada de durere si suferinte, uneori chiar pe termen lung. Fiti atenti la aceste trei minerale si vedeti daca aveti semne de deficit.

Deficienta de magneziu

Magneziul indeplineste mai multe roluri in organism printre care formarea corespunzatoare a dintilor si oaselor, activarea enzimelor esentiale, reglarea nivelului de calciu din sange, crearea de energie, reglarea functiei cardiace si musculare, echilibrarea glicemiei, eliminarea stresului si imbunatatirea somnului.

Deci, in cazul in care nivelul de magneziu este prea mic, aceste functii pot fi compromise si apar o gama larga de simptome, inclusiv:
Anxietate si depresie
Spasme musculare
Ritm cardiac anormal
Dureri de cap sau migrena
Sindromul picioarelor nelinistite
Osteoporoza
Diabet
Boli ale intestinului

Daca suferiti de oricare dintre aceste simptome, consumati migdale, seminte de dovleac, seminte de susan, nuci braziliene, cacao.


Deficienta de zinc

Zincul este un mineral relativ subapreciat, dar esential pentru buna functionare celulara, un raspuns imun eficient, oase puternice, ochii, par si piele sanatoase. De asemenea este necesar pentru buna functionare a ficatului, rinichilor, prostatei si a pancreasului. Este implicat in peste 300 de procese enzimatice.

Semnele comune ale deficitului de zinc includ:
Pierderea parului
Slabire
Intarziere in vindecarea ranilor
Infectie cronica
Pielea aspra sau eruptii cutanate
Depresie
Oboseala mentala
Acnee
Unghiile casante subtiri (sau cu pete albe)
Gust si miros diminuate
Infertilitate
Probleme de prostata (inclusiv numar scazut de spermatozoizi)
Colesterol ridicat

Ia in considerare alimente bogate in zinc, cum ar fi: stridiile, vita, ouale, carnea de pui, peste, leguminoase, nuci inmuiate – migdale, caju, nuci pecan, nuci de Brazilia, si seminte de dovleac, susan, floarea-soarelui.

Deficienta de iod

Iodul joaca un rol-cheie in reglarea hormonilor tiroidieni, a tensiunii arteriale, influenteaza starea de spirit, ritmul cardiac, previne cancerul. De asemenea, este antibacterian, antiviral, anti-fungice, anti-parazitare si este un excelent remediu preventiv impotriva bolilor cauzate de diverse microorganisme patogene.

Deoarece in organism, iodul este concentrat in tiroida, glande salivare, creier, lichid cefalo-rahidian, mucoasa gastrica, sani, ovare si ochii, este logic ca un deficit al acestui mineral poate avea un impact negativ in toate aceste zone. Semnele deficitului de iod includ:

Tulburari tiroidiene (hipotiroidie si hipertiroidism)
Boli de san
Productia de mucus in exces
Oboseala (de multe ori cronica)
Pierderea parului
Metabolism redus (dificultate a pierde in greutate)
Infertilitate
Deficiente cognitive
Anxietate, depresie, iritabilitate
Sani fibrochistici
Hemoroizi
Dureri de cap si migrene
Chisturi ovariene si sebacee
Tipuri de cancer (de san, ovarian, tiroida, prostata)

Potrivit dr. Brownstein, autor al cartii „Iodul: De ce avem nevoie de el, de ce nu putem trai fara el”, 94,7% din 500 de pacienti testati au deficit de iod anorganic!

Luati in calcul alimente precum: alge marine (Kelp, nori, kombu, etc), stridii, oua, afine sau suc pur de afine, iaurt, fasole Navy, capsune, peste (sardine, somon, cod, ton), piept de curcan, sare de himalaya – evitati-o pe cea iodata, cartofi copti. Alegeti alimente din surse organice, este important .

Consultati neaparat un medic in cazul oricarei deficiente de vitamine si minerale pentru a va recomanda suplimentele necesare.

g3oflo
By g3oflo ianuarie 22, 2016 08:27

Abonare stiri

loading...