Scapa de burta prin masaj

g3oflo
By g3oflo mai 10, 2017 06:34
loading...

Un abdomen proeminent nu este intotdeauna cauzat de problemele de greutate. In spatele acestei probleme pot fi formarea gazelor, retentia de lichid sau disfunctii abdominale, acestea putand fi ameliorate cu ajutorul unei tehnici de masaj care nu dureaza mai mult de 2-3 minute.

O burta proeminenta poate fi cauza unui balonari, aproximativ jumatate din stomac si intestinul uman fiind umplute cu gaz. Aerul din stomac este rezultatul activitatii microorganismelor intestinale, care ajuta procesul digestiv. Cu cat este mai ingreunat procesul digestiv, cu atat sunt produse mai multe gaze. „Bright Side“ ofera mai multe modalitati de a scapa de burta:

Masarea acestui punct ajuta la reducerea formarii gazelor

Luati ombilicul ca un punct de plecare. Asezati 4 degete deasupra acestuia. Punctul dorit este deasupra degetului superior. Masati-l timp de 2-3 minute in sensul acelor de ceasornic si tot atatea in mod invers. Daca ati facut totul bine, veti simti un gust acru in gura si cantitatea de saliva va creste.

Eliminarea retentiei de lichid si la ameliorarea durerii de stomac

Acest punct este situat la inaltimea celui de-al doilea deget de deasupra ombilicului. Apasati pe el si masati timp de 2-3 minute in sensul acelor de ceasornic si tot atat in sens invers.

Cresterea activitatii intestinale

Asezati 4 degete sub ombilic. Punctul corect este situat sub degetul mic. Este nevoie de 2-3 minute de masaj in sensul acelor de ceasornic si tot atatea in sens invers. Daca veti efectua corect masajul, veti scapa de senzatia de balonare. Printre sfaturile recomandate de specialisti pentru eliminarea balonarii se numara:

Apa calda cu lamaie in fiecare dimineata

Un pahar de apa cu lamaie, cu 15-30 de minute inainte de masa, ajuta la normalizarea secretiei de acid gastric, amelioreaza simptomele arsurilor la stomac si previne formarea de gaze in intestin. In plus, lamaie contine o importanta cantitate de vitamina C.

Nu beti lapte si cafea la micul dejun

Laptele stimuleaza producerea acidului gastric si creste aciditatea. Alegeti mai bine iaurtul sau chefirul deoarece acestea contin probiotice care ajuta bacteriile stomacului in procesele digestive. In ceea ce priveste cafeaua si berea, ele afecteaza stomacul aproape in acelasi mod ca laptele.

Nu consumati apa in timpul mesei

Bauturile pe care le consumati in timpul mesei dilueaza acidul gastric si concentratia de enzime responsabile pentru digestie. Prin urmare, este favorizata formarea de gaze si balonarea.

Nu beti alcool pe stomacul gol

Alcoolul stimuleaza producerea de acid gastric, care, in absenta alimentelor din stomac, incetineste activitatea si incepe sa corodeze peretii. Cu o utilizare frecventa, aceasta ucide microflora stomacului si a intestinelor.

Beti ceai de ghimbir

Ghimbirul calmeaza stomacul, reduce formarea gazelor si activitatea intestinala. De asemenea, dilueaza sangele si imbunatateste circulatia acestuia.

Reduceti consumul de alimente grase

Alimentele grase si dulciurile ingreuneaza digestia. Cu cat procesul digestiei este mai greu, cu atat se produc mai multe gaze. Daca mancati mai putina grasime, puteti evita atat senzatia de greutate cat si disconfortul.

Nu „mancati aer“

Cand mancati in graba, vorbiti in timpul mesei, mestecati repede, consumati bauturi carbogazoase sau fumati, inghititi aer. Nu este periculos, dar duce la balonare si formarea de gaze.

Nu mancati prea multe alimente bogate in fibre

Consumul fibrelor in exces cauzeaza formarea de gaze si impiedica functionarea intestinala corecta. Este mai bine sa nu exagerati cu acest tip de alimente.

Relaxati-va, dormiti bine si meditati

15-20 de minute de meditatie pe zi calmeaza mintea, stomacul si inima si normalizeaza circulatia sangelui.

g3oflo
By g3oflo mai 10, 2017 06:34

Abonare stiri

loading...







Save

Save