Persoana matinala va ajunge departe

g3oflo
By g3oflo aprilie 19, 2017 19:30
loading...

Story Highlights

  • Persoana matinala va ajunge departe

Related Articles

Persoana matinala va ajunge departe

Unii sunt convinsi ca este imposibil sa te trezesti devreme binedispus. Desi trezitul de dimineata pare sa fie o mare provocare pentru multi, lucrurile nu stau chiar asa de rau. Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa devii o persoana matinala!

 

Tot ce trebuie sa faci este sa respecti sfaturile de mai jos cel putin doua saptamani la rand si trezitul de dimineata nu va mai reprezenta o problema. Aceste sfaturi sunt simple si folositoare. S-ar putea sa te transforme intr-un ceas desteptator!

 

1. Gaseste un motiv bun ca sa te trezesti devreme

 

inainte de a merge la culcare, verifica inca o data lista lucrurilor pe care vrei sa le faci in ziua urmatoare. Schimba-le ordinea in asa fel incat sarcinile cele mai grele si cu mai multa dificultate sa fie rezolvate pana la pranz. Vei observa o imbunatatire a felului in care iti gestionezi timpul, pentru ca dimineata este perioada zilei in care ai cea mai mare productivitate in munca.

 

2. Uita de existenta butonului „Amanare” si ca exista „inca 10 minute”

 

Suna alarma? Atunci ridica-te din pat acum! Imediat! Nu cauta pretexte ca sa mai ramai in pat. Sigur, crezi ca e mai bine sa sari peste micul dejun ca sa mai castigi 15 minute de stat in pat, dar un astfel de argument nu duce la nimic bun. Ca urmare, vei cadea in asa-numita stare de „somn adanc” si iti va fi de doua ori mai greu sa te trezesti peste 10 minute, atunci cand ceasul va suna din nou.

 

3. Un ciclu de somn de 4 ore nu este suficient

 

Dimineata cand te vei trezi, te vei simti groaznic. Este imperioas necesar sa te culci si sa te trezesti in fiecare zi la aceeasi ora. De asemenea, trebuie sa dormi suficient, ceea ce inseamna intre 6-8 ore zilnic. si inca ceva! Aceeasi regula se aplica si in weekend. Dar nu te teme: desi va fi dificil in primele zile, multumita unui regim zilnic, in doua saptamani nu vei mai sesiza nicio diferenta intre zilele de lucru si cele de weekend.

 

4. Daca te-ai trezit putin mai devreme, atunci ridica-te din pat!

 

Daca ai setat alarma pentru ora 06:00 dar ai deschis ochii la 05:40, sa nu-ti para rau dupa minutele de somn „pierdute”.

 

Nu are sens sa incerci sa adormi la loc. incearca sa gandesti pozitiv: „Ce tare, am mai castigat inca 20 de minute! in timpul asta pot sa-mi pregatesc micul dejun, sa citesc stirile si sa-mi aranjez parul.”

 

5. Trezeste-te la aceeasi ora si in timpul saptamanii si in weekend

 

Da, la inceput s-ar putea sa nu para o sarcina usoara dar, in curand, corpul  si, cel mai important, creierul tau, se vor obisnui. Este posibil sa nici nu remarci aceasta tranzitie. in plus, vei castiga cateva ore in care vei putea face orice iti doresti.

 

6. Fa sarituri!

 

incearca sa faci sarituri imediat ce te dai jos din pat. Cateva sarituri te vor ajuta sa capeti putina energie. Daca poti sa faci un set de sarituri cu coarda, nu ezita! in felul acesta iti vei ajuta sistemul limfatic sa lupte impotriva toxinelor produse de organism in timpul noptii.

 

7. Fa putina gimnastica!

 

iti poti intinde muschii inca dinainte sa cobori din pat. Evita miscarile bruste, necontrolate, flexeaza-ti muschii incet si cu atentie. incearca sa faci exercitii de gimnastica in fiecare dimineata, cate 5-10 minute, si curand te vei simti cum nu te-ai simtit niciodata – plina de pozitivitate si energizata.

 

8. Deschide fereastra

 

Uneori, desi te-ai ridicat din pat, te simti ca si cum mintea ti-ar fi in continuare adormita. Deschide fereastra sau, si mai bine, iesi pe balcon daca vremea este frumoasa. Respira adanc si imediat vei vedea ca mintea ti se limpezeste.

 

9. Bea un pahar cu apa

 

Cea mai buna potiune „anti-somn” este sa adaugi zeama de lamaie si o lingurita de miere intr-un pahar cu apa. Bea acest „cocktail” dimineata si apoi mergi si cucereste lumea!

 

10. Ia un mic dejun hranitor

 

Evita mancarurile si bauturile bogate in grasimi si zaharuri pentru ca ele iti pot provoca senzatia de „burta plina” si iti vor cauza o stare de greata. Micul dejun trebuie sa fie gustos si hranitor in acelasi timp. O astfel de combinatie va constitui inceputul perfect pentru o zi plina de productivitate.
g3oflo
By g3oflo aprilie 19, 2017 19:30

Abonare stiri

loading...







Save

Save