Metode vechi si noi anti-imbatranire

g3oflo
By g3oflo noiembrie 12, 2016 12:30
loading...

Story Highlights

  • Metode vechi si noi anti-imbatranire

Related Articles

sportMetode vechi si noi anti-imbatranire

Te sperie înaintarea în vârstă? Nu ai de ce! Cu ajutorul leacurilor anti-îmbătrânire vechi de mii de ani, dar și al medicinei moderne, poți trăi ani mulți și să te bucuri de sănătate până la vârste înaintate.

Ține minte: factorii care determină îmbătrânirea țin, în primul rând, de stilul nostru de viață. Cele mai mari probleme sunt alimentația deficitară, sedentarismul, poluarea și stresul. Este evident că, dacă vrei să-ți păstrezi cât mai mult tinerețea, trebuie să mănânci sănătos și să faci mișcare. Acestea sunt cele mai bune metode anti-îmbătrânire. De poluare și de stres e mai greu să te ferești, dar poți contracara efectele lor printr-un aport de antioxidanți.
Alimentație sănătoasă anti-îmbătrânire

Alimentația deficitară, foarte frecventă în România, este una bogată în calorii, dar săracă în nutrienții de care corpul are nevoie. O dietă sănătoasă include cel puțin 5 porții de legume și fructe pe zi. Absența vegetalelor duce la scăderea vitalității și la oboseală cronică. În exterior, semnele sunt vizibile: tenul este deshidratat, părul cade mai ușor, unghiile sunt fragile. Poți apela și la suplimente alimentare cu efecte benefice. Pătrunjelul, țelina, mărarul și ceapa sunt câteva alimente care stimulează sistemul imunitar. Anghinarea protejează sănătatea ficatului. Hameiul e bun pentru rinichi. Spanacul ajută la buna funcționare a aparatului cardiovascular. Toate alimentele bogate în vitamina C protejează organismul de efectele negative ale poluării atmosferice și ale radiațiilor.
Sport, de cel puțin două ori pe săptămână

Pentru a-ți menține tonusul, ar trebui să faci sport măcar de două ori pe săptămână. Chiar dacă vremea nu mai este prea bună, ai putea să alergi în parc sau doar să mergi pe jos. Mișcarea în aer liber, chiar și atunci când condițiile meteo nu sunt favorabile, întărește imunitatea. Și înotul este un sport foarte bun care stimulează toate grupele de mușchi și nu pune presiune mare pe coloana vertebrală și articulații. Dar poți face mișcare chiar la tine acasă. Nu e nevoie decât de puțin timp și voință. Poți face gimnastică medicală sau de întreținere, chiar când te uiți la televizor aerobic. Poți învăța mișcările din emisiuni specializate sau de pe internet.

g3oflo
By g3oflo noiembrie 12, 2016 12:30

Abonare stiri

loading...