Fructe si legume pe care nu trebuie sa le ocolesti

g3oflo
By g3oflo februarie 14, 2016 11:13
loading...

legume_verziFructe si legume pe care nu trebuie sa le ocolesti

Gratie continutului ridicat de clorofila, vegetalele verzi elimina toxinele din organism, protejeaza oasele, incetinesc procesul de imbatranire si energizeaza. Urmatoarele 10 fructe si legume sunt disponibile in orice piata sau supermarket, sunt laudate de medici si nutritionisti si ar trebui consumate cat mai des:

Avocado
Persoanele care consuma avocado ajungand sa cantareasca mai putin, pentru ca fructul are efecte anti-inflamatorii. In plus, este util in normalizarea nivelului de zahar in sange si impiedica dezvoltarea celulelor canceroase. In ciuda conceptiilor generale, avocado este bogat in vitamine, minerale si antioxidanti, iar grasimile continute sunt sanatoase.

Ardei iute verde

Ardeii iuti verzi sunt o sursa importanta de vitamina C, prevenind aparitia bolilor cronice si degenerative. Mai mult decat atat, consumand ardei iute verde, suntem protejati de cancer, hemoragii cerebrale si cataracta.

Castravete

Castravetele este o leguma care previne bolile cardiovasculare, dar si cancerul de san, cancerul uter si cancerul de prostata. Are putine calorii datorita cantitatii ridicate de apa.

Mar verde

Merele verzi contin multa apa, fibre si aminoacizi si reprezinta o sursa importanta de vitamina C, potasiu si fier.

Kiwi

Acest fruct are de doua ori mai multa vitamina C decat o portocala. In plus, ne ofera o cantitate ridicata de fibre, ne ajuta sa ardem calorii si intareste sistemul imunitar.

Fasole verde

Pastaile de fasole sunt antioxidante si contin acizi grasi omega-3, care previn bolile cardiovasculare.

Spanac

Aceasta vegetala, considerata una din cele mai sanatoase din lume, contine o cantitate de fibre dubla fata de orice alt aliment cu aceeasi culoare. In plus, reprezinta o sursa importanta de fier si acid folic. Consumul de spanac ne ajuta sa combatem stresul, sa prevenim astmul si sa ne imbunatatim tranzitul intestinal.

Varza de Bruxelles

Varza de Bruxelles este bogata in vitaminele C, E si A si reprezinta o sursa importanta de aminoacizi.

Broccoli

Broccoli-ul contine vitaminele A, C si K, dar si acid folic si calciu si este apreciat pentru faptul ca accelereaza procesul de ardere al grasimilor.

Ceai verde

Este o bautura antioxidanta care combate cancerul (de piele, colon, esofag, mamar) si reduce riscul de a dezvolta boli cardiovasculare.

g3oflo
By g3oflo februarie 14, 2016 11:13

Abonare stiri

loading...